Ajánló

Aragonés: Mesélő képek 1.
Ifjúsági részleg

Aragonés: Mesélő képek 1.

Hozzászólások

  • turkia 2019.09.20. 09:36
    De jó, köszi Sepi, kezdem is olvasni rögtön!! Egyébként ez a képregény nekem sem rémlik, nagyon ...

    Bővebben...

     
  • Sepi 2019.09.20. 07:27
    Sajnos én is tapasztaltam, hogy nem minden elérhető a NewGen oldalán. Én mindenesetre azt mondanám, hogy ...

    Bővebben...

     
  • Kamiontauri 2019.09.19. 21:12
    Igen, van más is letöltve onnan, meg még ezer helyről. Van majdnem 130GB képregényem (ebből vagy 50-60 ...

    Bővebben...

     
  • herschmi 2019.09.19. 20:39
    Pont a DC/Batman/Magyar kiadás/Egyéb nem tölthető le. Ha adok emailcímet, nekem is el tudnád küldeni?

    Bővebben...

     
  • Kamiontauri 2019.09.19. 11:02
    Szia. Sajnos a letöltések sok képregénynél nem szuperálnak newgenen. :( Viszont én nem online szoktam ...

    Bővebben...

Ki van itt?

Oldalainkat 183 vendég és 0 tag böngészi

Drahmin

 

drahmin

Kor: ismeretlen
Magasság: 196 cm
Súly: 122 kg
Származási hely: Árnybirodalom (korábban Földi Birodalom)
Faj: Oni (korábban ember)
Küzdőstílus: Hung Gar (álarcban)
  Oni (álarc nélkül)
Fegyverek: Vasbunkó (kezére erősítve)
 
Alakító színészek: nincs

 Története:


Drahmin a Földön született, ahol rövid élete során hamar rettegett hadvezér vált belőle, aki messze földön híres volt kegyetlenségéről és vérszomjáról. Halála után lelke természetesen az Árnybirodalomba került, ahol aztán egy oni, egy démon vált belőle, akit a társai érkezése után évszázadokon át kínoztak. Drahmin a végén a nevén kívül mindent elfelejtett egykori emberi mivoltából, és egy fékezhetetlen haragú, dühöngő, vérszomjas démon vált belőle.
Miután megszabadult kínzóitól, Drahmin újabb hosszú éveken át járta a poklot, mígnem vándorútja során sok más helybélihez hasonlóan ő is ráakadt az Árnybirodalomba vetett számtalan mágikus ereklyék egyikére: Kun-Lo Arcára, egy maszkra, ami, miután felvette, képes volt féken tartani az indulatait és értelmes gondolkodásra bírni őt. Ekkoriban társult egy démontársával, Moloch-hal, egy nagydarab, erős onival, hogy aztán a páros az Árnybirodalom ötödik létsíkján portyázva vadássza le az odatévedő lelkeket, többek között a bebörtönzött mágusokat is, akiket azért száműztek oda ellenségeik, mert az a létsík képes volt kiszipolyozni az oda tévedők mágikus erejét, miáltal a varázslók magatehetetlen áldozatokká váltak benne.
Itt futott össze Drahmin és Moloch Quan Chivel, a nekromantával, akit Scorpion ejtett csapdába a pokolban. Chi az életéért cserébe felajánlotta Drahminéknak, hogy kiszabadítja őket az Árnybirodalomból, és ehhez csak arra volt szüksége, hogy azok ketten megszabadítsák őt a dühödt szellemtől. Azok teljesítették a kérését és sikeresen meglepték és elkergették Scorpiont, majd elvezették a nekromantát egy ősi romhoz, ahol az egy elfeledett írás segítségével rávette az amulettjét, hogy nyisson egy átjárót a Külső Világba. Ám ekkor Scorpion a semmiből felbukkanva rátámadt mindhármójukra, és mialatt az onik vele voltak elfoglalva, Quan Chi megszökött. A két démon és Scorpion is követték őt a bezáruló átjárón át.
A túloldalon Drahmin és Moloch egyedül találták magukat egy külső világi pusztán. Bosszúvágytól hajtva indultak a nekromanta felkutatására, nyomukban számos félig felfalt holttest maradt. Így jutottak el egy kiterjedt erdőségbe is Sun Do falva mellett, ahol öszefutottak egy helybélivel, Li Mei-jel, akinek azonban sikerült elmenekülnie előlük. Ekkor figyelt fel rájuk Shang Tsung, aki felkereste őket azzal az ajánlatával, hogy hajlandó friss halandókat adni nekik, amennyit csak akarnak, ha a két oni beköltözik a Halálos Szövetség erődjének alagsorába, hogy amikor szükség lesz rájuk, Tsung a társa, Quan Chi ellen fordíthassa őket. Az onik ráálltak az alkura, és onnantól fogva az erődben éltek. Itt találkoztak kis idő elteltével ismét Scorpionnal, akit azonban ezúttal sikerült alaposan elverniük, és az eszméletlen nindzsa holttestét a Szövetség által nyitott Lélekfolyóba vetniük. Ám nem sokkal ezután hatalmas robbanás rázta meg az építményt, ami szétválasztotta őket.
Drahmin súlyosan sebesülten tért vissza az Árnybirodalom fő létsíkjára, ahol hatalmas vérengzésbe kezdett, hogy az áldozatai testével táplálva magát visszaszerezze az erejét és bosszút álljon mindazokon, akik keresztbe tettek neki. Ekkortájt járt Taven is az Árnybirodalomban és találkozott az éhes onival, ám a félistennek a korábbi áldozataival ellentétben könnyedén sikerült Drahmin fölé kerekednie, aki kénytelen volt visszavonulni. Nem sokkal ezután Drahmin összefutott régi ismerősével, Moloch-hal is, hogy aztán Shinnok, a birodalom ura mindkettejüket betoborozza a seregébe és Édeniába, egy kráter szélére irányítsaőket, ahol aztán részt kellett venniük egy mindent eldöntő ütközetben.

Mortal Kombat Armageddonos befejezése:

Miután Drahmin legyőzte Blaze-t, az elementálból kiszabadult energia a démon maszkjába száll, és akkora erővel látja el, hogy a teste a háromszorosára kénytelen nőni, hogy egyáltalán otthont tudjon adni neki. Ezzel viszont az étvágya is megnő, és az első áldozata rögtön a társa, Moloch lesz, aki azonban nem csillapítja az étvágyát, így Drahmin útnak indult, hogy felfaljon mindenkit a birodalmakban...

 

Ismert kivégzések:

Vasalás (MK:DA): Drahmin a vasbuzogányával módszeresen agyonveri az ellenfelét.

 

Érdekességek:

  • Drahmin eredeti nevem Amon lett volna, aki a keresztény mitológiában gyakran szerepel együtt Moloch-hal.
  • Drahmin egyik különleges mozdulata kísértetiesen hasonlít a Street Fighterek legendás Shoryukenjére.
  • Drahmin az egyik, ha nem a legnépszerűtlenebb karakter a Mortal Kombat-széria szereplői közül. Egyik küzdőstílusában sincsenek kombói, lassabb a többi karakternél, és igencsak a különleges mozdulataira kell hagyatkoznia, ami kiszámíthatóvá teszi és ugyanakkor nehezen játszhatóvá is a Deadly Alliance-ben. Ráadásul a teste körül állandóan legyek donganak, ami a játékban egy szemet zavaró animációban nyilvánul meg.
  • A Drahmin teste körül lévő legyek animációja bizonyos karakterek kivégzéseinél átszállnak Drahmin gyilkosára. Ilyen például Cyrax daráló kivégzése és Raiden sokkolója is.
  • Míg Drahmin egy választható figura az MK:DA-ban, addig a történetbeli társa, Moloch, nem. Moloch alakítja a játék kisfőnökét.
  • Drahmin fegyvere utalás egy japán közhelyre a sérthetetlenséggel kapcsolatban. („Oni egy vasbuzogánnyal.”)
  • Drahmin arca a maszkja nélkül Daegonéra hasonlít a leginkább.
Atom feed | HálóZsák képregények | 2003 óta