Ajánló

Mortal Kombat: Harchullám 2.
Akció képregények

Mortal Kombat: Harchullám 2.

Hozzászólások

  • HeirToGrievous 2019.12.13. 12:02
    Ezek még az előző kötetben voltak. ;) Ha belegondolsz, hogy Fel Császár egyik őse Jaina, azaz Han és ...

    Bővebben...

     
  • Bran Galed 2019.12.13. 11:44
    Mindig furcsa amikor jedik (vagy lézerkardra kiképzett testőrök) mondják hogy: Védd a császárt! Remélem ...

    Bővebben...

     
  • Pierre de La Croix 2019.12.12. 23:10
    Nem t'tom, a Ven Patast egyszer meg Rick Jones is legyozte, pedig o meg May neninel is ergyabb a ...

    Bővebben...

     
  • Farek 2019.12.10. 14:24
    Lehet. Bár az ő hatalma a saját alvilágában a legnagyobb. De jó eséllyel tényleg ráfaragtak volna.

    Bővebben...

     
  • xeraph 2019.12.07. 14:52
    Én igen. :) Lukács Gyuri 1971- es sci-fijének ez volt a címe: THX 1138

    Bővebben...

Ki van itt?

Oldalainkat 438 vendég és 11 tag böngészi

  • 24747
  • DONNIE71
  • Gand7alf
  • joustoe
  • KockasZebra
  • Martalóc
  • milos
  • Mizsa
  • Mohi01
  • Xeroxis
  • Zotyababy

Ermac

 

ermac

Kor: ismeretlen
Magasság: 180 cm
Súly: 80 kg (változhat)
Származási hely: Külső Világ/Árnybirodalom
Faj: Lélekentitás
Küzdőstílus: Hua Chuan
  Choy Lay Fut
Choy Lee Fut
Fegyverek: Fejsze
 
Alakító színészek: John Turk( UMK3, MKT)
John Medlen (Mortal Kombat: Annihilation)

 Története:

Ermacet Shao Kahn mágiája alkotta abból a számtalan lélekből, amiket a császár hosszú élete folyamán rabolt el ellenségeitől. Az entitást legfőbb orgyilkosának alkotta, és olyan erővel ruházta fel, amellyel egyetlen halandó katonája sem rendelkezett. Ám nem számított arra, hogy a lelkeket egyesítő folyamat, ami Ermac testét létrehozta, nem tökéletes, a testét alkotó lelkek öntudata nem halt el teljesen. Ez kihatott az Ermacre bocsátott hűségmágiára, ami kiszámíthatatlanná tette a nindzsát. Shao Kahn emiatt ha csak tehette, ritkán használta őt, és akkor is olyan küldetésekben, melyeket egyedül is el tudott végezni és nem kellett tartania attól, hogy Ermac kiszámíthatatlansága akadályozná őt a feladata teljesítésében.
Az egyik ilyen feladat az volt, hogy Ermac végezzen az Árnybirodalomban egy onival, Ashrah-val, aki egy különleges penge segítségével sorra legyilkolta a pokol leggonoszabb démonait, akik közül sokan a császár szövetségesei voltak, és a vele köött egyezség értelmében azt követelték tőle, hogy tegyen valamit a bosszúálló nő ellen. Ermacnek azonban az Árnybirodalomban gondja akadt, mert a hely erősen próbálta magához vonzani az őt alkotó lelkeket, és csak egy arra járó földi halandó, Shujinko és az általa talált Lélekszikla segítségével tudott átmenetileg megszabadulni a pokol káros befolyásától. Ám ez az idő épp elég volt számára ahhoz, hogy megverje Ashrah-t, bár megölni már nem tudta a nőt. Nemsokára már a Lélekszikla segítségével sem tudott megmaradni az Árnybirodalomban, így dolgavégezetlenül kellett visszatérnie az urához.
Legközelebb Kahn a Föld elleni inváziója során használta csak őt. Azt remélte, hogy a megjósolhatatlan cselekedetű és jóformán legyőzhetetlen erejű harcos komoly fejfájást okoz majd a Föld kevés megmaradt Kiválasztott Harcosa számára, ám a császár nem számolt azzal a lehetőséggel, hogy az ellenfelei milyen hamar ellentámadásba lendülnek és legyőzik őt. Kahn bukása után az Ermacre bocsátott varázslata meggyengült, ami azt eredményezte, hogy az entitás nem tért vissza hozzá, hanem céltalanul kezdte járni a Külső Világ pusztáit, míg végül Kenshi, a vak kardforgató belé nem botlott.
Kenshi a lélekkardja segítségével megszabadította Ermacet a császár varázslatától, és a lényben, léte során először, önálló akarat ébredt. Elszörnyedve attól, hogy miket kellett tennie Shao Kahn szolgálatában, Ermac megfogadta, hogy léte hátralévő részét bűnei jóvátételének szenteli. Rögtön kezdetnek megtanította Kenshit a telekinézisre, hogy az jókora előnnyel indulhasson harcba Shang Tsung ellen, akinek az a megvakulását köszönhette. Majd, miután elváltak az útjaik a kardforgatóval, Ermac megérzett egy lelket, akiről tudta, hogy nem szabadna az élők síkján tartózkodnia.
Liu Kang lelkéről volt szó, aki kiszabadult Shang Tsung fogságából, amikor az belehalt abba a robbanásba, amivel Raiden megpróbálta elpusztítani a visszatért Sárkánykirályt. Ermac elvállalta Liu Kang halandó világhoz kötődő horgonyának szerepét, és megígérte neki, hogy segít az egykori harcos barátainak megszabadulniuk a lelküket Onagához láncoló bűbáj hatása alól. Vállalkozásuk sikerrel járt, amikor rátaláltak az öt Kiválasztottra, akiket Ermacnek először sajnos eszméletlenre kellett verni ahhoz, hogy megszüntesse a rájuk bocsátott varázslatot. Azonban azok együttes erővel sem jelentettek kihívást az erejét teljes mértékben uraló entitásnak, így az viszonylag kis károkat okozva teljesíthette a Kangnek tett ígéretét.
Miután Ermac Onaga bukása után elvált a harcosoktól, új erő felbukkanását érezte meg a birodalmak határán túlról, Édeniából. Mikor odament, hogy kiderítse, mi lehet az, ott találta a Fény és a Sötétség harcosainak legjavát, amint épp egy mindent eldöntő csatára készülődtek. Ermac nem habozott, azonnal csatába indult a Fény oldalán.

Mortal Kombat Armageddonos befejezése:

Miután a Blaze-ből felszabadult energiák átjárják az Ermacet alkotó lelkeket, azok elválnak a testétől, hogy mindegyikük saját anyagi formát öltsön. Bár egykori teste immár több ezerre szakadt, közös tudatuk végig megmaradt, így Ermac most már nem egyedül száll harcba a Fény oldalán a Sötétség ellen, hanem egy egész hadseregként.

 

Ismert kivégzések:

Fejleütés (MKT): Ermac egy hatalmas ütéssel leszedi az ellenfél fejét.

Telekinetikalapács (MKT, MK:D): Ermac ereje segítségével addig csapkodja a padlóhoz az ellenfelet, mígnem az darabjaira szakad.

Telekinetikus szakítópróba (MK:D): Ermac telekinézis segítségével először kettéhajtja az áldozatot, majd addig nyújtja, amíg az ketté nem szakad.

Egyéb:

Bűvésztrükk (MKT): Ermac egy aranyos nyuszivá változtatja az ellenfelet.

Frogger (MKT): Ermac egy békává változik és egybe lenyeli az áldozatot.

Telekiri (MK:D): Ermac addig csapkodja telekinetikusan a fejét a padlóhoz, míg az szét nem hasad.

 

Érdekességek:

  • Ermac az első olyan karakter, aki egy programhibából született. Az első játékban a program néha Scorpion ruháját vörösnek jelentette meg és Johhny Cage mozdulatait adta neki, a névnél pedig az „Error Macro” felirat rövidítése, az ErMac jelent meg. Sokan ettől azt hitték, hogy Ermac egy második titkos karakter, de ezt a Midway váltig tagadta, a második részben harcok előtt meg is jelent néha a „camre seod ton tsixe” - vagyis visszafelé olvasva az „Ermac nem létezik” („Ermac does not exist”) felirat. Ennek ellenére az MKII megjelenése után is szárnyra kaptak olyan hírek, mely szerint Ermac bekerült a második játékba is. Mivel a legenda makacsul tartotta magát, ezért végül a fejlesztők az Ultimate Mortal Kombat 3 megjelenése előtt megalkották a piros ruhás nindzsát is, akit elneveztek Ermacnek, és írtak hozzá egy gyors háttértörténetet is.
  • Ermac neve, bár az „Error Macro”-ból származik, tartalmaz értelmes jelentést: emelőkar. Innen eredhet a telekinetikus képességeinek játékbeli koncepciója is.
  • Mivel Ermac megszámlálhatatlan lélek egyesüléseként jött létre, ezért mindig többes számban beszél önmagáról.
  • Ő volt az első MK-karakter, aki képes volt a telekinézisre.
  • Mivel ő tanította meg Kenshit a telekinézisre a Deadly Alliance elején, ezért sokan azt hitték, hogy a Deception-ben ő lesz a harcos mentora. Ám ez a történet igencsak gyenge lábakon állna (Ermac a rajongók szemében egy nindzsa, akik nemigen szoktak tanítványokat fogadni útjuk során; Kenshi már önmagában is egy jól képzett harcos, egy mentor már nem illik hozzá), ezért csak egyszerű bajtársak maradtak.
  • Amikor a Midway úgy döntött, hogy minden egyes nindzsának saját kinézetet ad, Ermac ruhájára felkerült pár zöld ékkő is. A hivatalos karakterlapja szerint azok segítségével képes megnövelni saját telekinetikus erejét.
Atom feed | HálóZsák képregények | 2003 óta