Ajánló

Babák
HálóDark

Babák

Hozzászólások

  • Vini 2019.10.16. 11:28
    Köszönöm szépen a rengeteg munkát, amit az egyes számok honosítására fordítasz. Sok éve még a Semic-es ...

    Bővebben...

     
  • dejko 2019.10.15. 19:28
    Sziasztok, erről nagyon lemaradtam ,menteni se tudtam, van valakinek egybe,és eltudná küldeni mailben ...

    Bővebben...

     
  • solymosgyu 2019.10.15. 15:55
    Ez így rossz. Máshogy kéne. Onanntol kéne kiadni ahonnan abbamaradt. a fordítás.

    Bővebben...

     
  • Micho 2019.10.15. 08:42
    A helyzet az, hogy egy adott honosítás sosem lehet előrébb való a nyomtatásban megjelenő képregénynél ...

    Bővebben...

     
  • grrrgo79 2019.10.14. 14:20
    Akinek program ajánló kell! Letöltésre pl: bulk image downloader Olvasásra pl: YACReader (Internetről ...

    Bővebben...

Ki van itt?

Oldalainkat 282 vendég és 3 tag böngészi

  • Bran Galed
  • mergenc
  • mupet

151. Nemi egyenjogúság, kiegészítés (Rynn-törvény):
Abban a szinte elképzelhetetlen esetben, ha a játék főhőse egy nő, búcsút inthetünk mindenféle lehetséges szerelmi szálnak. Már ha a boltosok folytonos arcátlan flörtölését nem vesszük annak.

152. A rivaldafény kisajátítása (Edea-szabály):
Ha egy szereplő előre kijelentetten csak egy bizonyos ideig csatlakozik a csapathoz, sokkal klasszabb lesz majd, mint az összes többi csapattag.

153. „Anyu, miért nem használsz egy Főnixtollat Aerisen?”:
Ne számíts arra, hogy a játék működési elvei alkalmazhatóak a „valódi” világban is.

154. A Gold Saucer-szabály:
A játék legerősebb fegyvereit/felszerelését/varázslatait kizárólag madárversenyek megnyerésével és hasonló fáradalmas tortúrák által szerezheted meg.

155. A gonosz lehet, hogy örökké él, de nem öregszik valami szépen:
Habár egész seregek és a világ leghatalmasabb varázslóinak szövetsége kellett ahhoz, hogy egy világpusztító háború keretében elzárják az ősi gonoszt, kiszabadulásakor egy viszonylag tapasztalatlan kalandorcsapat is könnyedén végleg elpusztíthatja.

156. Sepiroth emlékművének kibúvópontja:
Bármilyen gaztett megbocsátható – még ha egész országok is pusztultak ki miatta –, ha elég klassz vagy.

157. Az elkárhozott utópiák alapszabálya (Zeal-törvény):
Az összes ideálisnak tűnő utópiát valójában egy gonosz erő működteti, ennek következtében az a végzete, hogy egy nagy, látványos robbanásban lelje a végzetét.

158. A lelki tanácsadás szabálya:
A kaland utolsó harmadában a főhős elkövet valami ostobaságot, ami lelkileg teljesen összetöri. Emiatt aztán minden egyes élő csapattag részletesen feleleveníti neki, hogy mennyi mindent tanultak azóta, hogy csatlakoztak mellé. A főhős önbizalma ettől azonnal helyrejön.

159. A rossz jó, szivi!:
A hősök mindig nyugodt szívvel számíthatnak a jó szándékú vámpírok, vérfarkasok, sárkányok, tolvajok, démonok és láncfűrészes gyilkosok segítségére a világ megmentését célzó kalandjuk során. Ugyanakkor…

160. A jó rossz, szivi!:
Nem árt óvatosnak lenni a kedveskedő papokkal, hűséges tisztekkel és nagy átlagban bármilyen komolyabb hatalmi helyzetben lévő szereplővel szemben, aki önszántából felajánlja a segítségét. Különösen akkor, ha megmentették az életeteket is, és többször is tanúbizonyságot tettek a jóakaratukról…
Ilyenkor ugyanis titokban már a veszteteket készítik elő (már persze amikor be tudják ezt szorítani a szűkös időrendjükbe az országuk elárulása, a terroristaszervezetek támogatása a gyerekek nyalókáinak ellopása közé), és csak arra várnak, hogy a lehető legalkalmasabb pillanatban hátba döfjenek, kivéve, ha…

161. Leo tábornok kivétele:
A másik oldalnak dolgozó nemes és szimpatikus szereplők motiváció mindig tiszták. Persze őket meg túlságosan lefoglalja az, hogy elölről próbáljanak ledöfni ahhoz, hogy túlságosan örülhessetek ennek, szóval így is, úgy is csak rosszul jártok. Továbbá ennek a kategóriának a képviselői mindig áldozatul esnek a…

162. A hasznavehetetlen volt rosszfiú axiómája (Mullen tábornok törvénye):
Nem számít, mennyire kemények és legyőzhetetlenek a gonoszok csatlósai, amint átállnak a jók oldalára, kiderül, hogy valójában nem is annyira rosszarcok. Olyannyira, hogy a főgonosz ilyenkor két mozdulattal legyőzi őket.
Mielőtt azonban még megszánnád őket, hamar kiderül, hogy az utolsó pillanatban gyáván eliszkoltak, hogy inkább rátok sújtson le az ő árulásuk következménye.

163. A világ minden ideje… (Rinoa-törvény):
Hacsak nincs egy visszaszámláló a képernyő egyik sarkában, annyi időd van az összes sürgető feladatod teljesítésére, amennyit csak akarsz. Akkor is, ha adott feladat mondjuk az, hogy mentsd meg a halálos szakadék felett fél kézzel kapaszkodó csapattársadat.
Siess vagy lézengj, úgyse számít… mindig pont a legutolsó pillanatban érkezel meg.

164. Hölgyeké az elsőbbség, avagy Belleza szabálya:
Amikor a dolgok kezdenek rosszra fordulni, mindig a főgonosz vonzó női csatlósa hagyja el elsőként a süllyedő hajót és áll át a jók oldalára. Habár ez sem menti meg attól, hogy valamikor a játékot lezáró videó előtt hősiesen feláldozza magát a szerelméért – legyen az a főhős vagy a főgonosz.

165. Tűzben edződni (Cecil-szabály):
A sötét, komor és morózus szereplők végül egy hosszú, körülményes és félig-meddig spirituális kalandnak köszönhetően jóvátehetik minden bűnüket. Ezek a küldetések a teljesítésük alatt meglehetősen nehéznek tűnnek, de a legvégén kiderül, hogy a teljes összképet nézve meglehetősen túlértékeltek voltak.

166. A kulcsfontosságú tárgyak alapszabálya:
Sose adj, ajándékozz, rakj vagy kótyavetyélj el semmit, amit a játék kezdetén vagy a legelső városában szerzel vagy kapsz. Ez különösen érvényes mindenre, aminek látszólag nincs semmi gyakorlati haszna, ugyanis ekkor lép képbe a…

167. A fordított hasznavehetőség szabálya:
Minden egyes szerzett tárgynak megvan a maga haszna. És minél haszontalanabbnak vagy értéktelenebbnek tűnik valami, később kiderül, hogy annál nagyobb hatalommal bír. És minél hamarabb teszel szert adott tárgyra, annál később kell felhasználnod azt. Továbbá minél nagyobb idő telik el a tárgy megszerzése és használata között, annál nagyobb erő birtokában van.

168. Szép volt, Serge!:
Egyszer csak kiderül majd, hogy a játék első (minimum) hatvan százalékában valójában a gonosz erők mozgatták minden tetteiteket, és végig az ő érdekükben cselekedtetek. Extrém esetekben ez felmehet egészen 90%-ig is. Ez is csak azt mutatja, hogy mindenki sokkal jobban járt volna, ha szépen a feneketeken maradtok.

169. Gilligan észrevétele:
Bármely szereplő, aki amnéziában szenved, a játék vége előtt kigyógyul belőle. Habár többnyire egyikük sincs elragadtatva attól, amit ekkor megtud önmagáról

170. Luke, én vagyok a te fárasztó, agyonhasznált kliséd! (Lynx-szabály):
Ha bármiféle halvány utalás van arra, hogy X főellenfél valójában a főhős apja, akkor X főellenség biztosan a főhős apja.

171. Az apróbb kellemetlenségek világa:
A tömegpusztító járvány, gyilkos gáz, bolygóirtó meteor vagy bármely egyéb nagyméretű tömegkatasztrófa, ami milliókkal végzett szerte a világon, semmiféle hatással nem lesz a csapattagokra (és azok barátaira és családtagjaira), leszámítva esetleg azt, hogy később újra össze kell majd gyűjteni a társaságot.

172. Az arany chocobo alapszabálya:
Biztosan lehetőség nyílik legalább egyszer arra, hogy minden eddiginél tovább fejleszd a fegyvered vagy felruházd a hátasod azzal a képességgel, hogy bárhová eljuthasson vagy bármit megtehessen. Ennek megszerzésével sok-sok órát töltesz el, hogy aztán a játék maradékában pontosan egyszer használd ezt a tárgyat vagy képességet.

173. Az arany chocobo-szabály folyománya:
A legvégső fejlesztés varázsformulájára a játékban csak nagyon homályos utalásokat találsz. Elvégre ezért találták ki a húszdolcsis stratégiai útmutatókat.

174. Árukereskedelmi szabály:
Adott boltban található áruk minősége csakis attól függ, hogy milyen messze vannak a főellenség rejtekhelyétől. Nem számít, ha egy virágzó gazdaságú kereskedelmi központban kezdesz, akkor is az egész játék legrosszabb felszerelését árulják. Ezzel szemben a Gonosz erődjétől kőhajításnyira található, három lelket számláló falu egyetlen vályogboltja az egész bolygó leghatalmasabb fegyvereit tartja a polcokon.

175. Főkulcs-szabály:
Bármely zárt ajtó, amivel a főhős a kalandjai során szembekerül, a játék végére biztosan kinyílik.

176. „Látod, mindig a gonosz győz. Az ostoba jó pedig elbukik!”:
Ha a főellenségnek szüksége van tíz legendás medalionra a világ leigázásához, amiből kilenc már nálatok van, az összes csapattag kiemelten fontosnak tartja, hogy mind a kilencet magukkal kell vinniük a gonosz kastélyába ahhoz, hogy megszerezzék a legutolsót. Ahelyett, hogy elrejtenétek őket, és ezzel is keresztbe tegyetek a terveinek.
És amint beteszitek a lábatokat a főhadiszállásába, elrabolja az egyik csapattagot – többnyire a főhős szerelmét –, amivel arra kényszerít, hogy elcseréld az egész világot a barátod életéért.

177. Dark Helmet kiegészítése:
Amint átadtad a maradék medalionokat, ne hidd, hogy valóban visszakapod a szerelmedet/ barátodat/ testvéredet/ szülődet/ bármely egyéb véletlenszerű csapattagodat. Szívás!

178. Ez nem az én szakterületem, mondá Wernher von Braun:
Az összes űrállomás, repülő város, lebegő kontinens és minden egyéb hasonló garantáltan a földbe csapódik még a játék vége előtt.

179. A legjobb tervek is…:
A legvégső főellenség nagyszabású terve hiába okozná sokmillió ártatlan halálát, volt hozzá elengedhetetlen több kormány, államvezetés, hadsereg és teljes országnyi lakosság ügyes manipulációja, és kellett a kivitelezéséhez öttől ötezer évig terjedő időszak, a főhős akkor is kevesebb mint öt perc alatt előáll egy ötlettel, amivel egy csapásra tönkreteszi azt.

180. Pürrhoszi győzelem:
Mire összeszeded az összes szükséges felszerelést, megoldod mindenféle személyes gondodat és végre felkészülsz a végső csatára, hogy megmentsd a világot, annak kilenctizede addigra már úgyis elpusztult. De legalább a maradék tíz százalékát még megmentheted!

181. Költői ellenfelek alapszabálya (avagy a Kefka-törvény):
Minden ellenség hirtelen költővé, filozófussá és/vagy drámai színésszé változik, amikor
a) Először találkozik a főhőssel.
b) A győzelem küszöbén áll vagy végre minden készen van a tervéhez.
c) Hamarosan kezdetét veszi valami jelentős esemény a játékban.
d) Közvetlen a végső csata előtt.
e) Mielőtt meghalna, amikor is mindig elég nagylelkűnek érzik magát, hogy ellásson némi bölcsességgel arról, hogy élvezd ki addig az életet, amíg még megteheted.

182. Időkompresszió:
Ahogy egyre jobban közeleg a végső összecsapás, az események egyre zavarosabbá, megmagyarázhatatlanabbá és bonyolultabbakká válnak…
Mintha egy mindenek felett álló kozmikus forgatókönyvíró hirtelen észrevette volna, hogy közeleg a határidő, ezért a lehető leghamarabb összecsapta a sztori végét.

183. Adam Smith bosszúja:
A játék vége felé mindenhol a Legendás Hősökként tekintenek rátok, minden egyes megmaradt államvezető és befolyásos személy felsorakozik mögöttetek, ráadásul még a semmiből felbukkanó véletlenszerű járókelők is barátságosan hátba veregetnek benneteket, hogy kifejezzék szívből jövő jókívánságaikat.
Ugyanakkor még csak ne is reménykedjetek abban, hogy a boltosok bármekkora engedményt adnak, vagy akár ingyen átnyújtanak nektek egy létfontosságú felszerelési tárgyat a főgonosszal vívott végső csata előtt.

184. Adam Smith bosszújának folyománya:
Nem számít, mekkora pusztítás érte a kontinenst/bolygót/világegyetemet, akkor is akad egy boltos, aki túlélte a világvégét, és ott üldögél a főgonosz kastélyának ajtajában az egész játék legerősebb fegyverzetével a hóna alatt, mintha mi se történt volna.

185. A cselekmény hosszú karja:
Az összes rosszfiú – nem számít, milyen messzire próbáljon menekülni – a játék végére vagy minden kétséget kizáróan halott, vagy átállt a jó oldalra. Nincs köztes lehetőség.

186. Apokalipszis… valamikor nemsokára:
A mellékküldetések elvégzésére legalkalmasabb idő az, amikor egy hatalmas meteor lebeg a bolygó felett, egyértelműen arra várva, hogy becsapódjon és elpusztítsa az egész világot.

187. „Szóval, Andros, felfedted hát valódi alakod!”:
A legvégső főellenséget legalább kétszer kell megölnöd. Eleinte ugyanis egy hétköznapi személynek tűnik, akivel viszonylag könnyen végzel. Ám ekkor hirtelen a hős méretének legalább ötvenszeresére növekszik, és nagyságrendekkel keményebb ellenfélnek bizonyul.

188. Ezt kapd ki, Jézus!:
És hiába gyűritek le így is, még korántsem végeztetek. Csak ekkor változik át a végső alakjába, ami szinte biztosan valamilyen angyalszerű, szárnyas figura lesz, a háttérzene pedig mindig egy templomi orgona és egy kórus énekének modern keverékére vált.

189. A történet tanulsága (Ghaleon-szabály):
Az univerzum összes létező gondja megoldható azzal, hogy megkeressük a megfelelő hosszú hajú szépfiút, és a lelket is kiverjük belőle.

190. A Fegyverek törvénye:
Mindig akad egy rejtett főszörny, aki jóval nagyobb kihívást jelent, mint a főellenség legvégső, világpusztító forma. Szerencsére ez a lény sosem akarja felfedni magát, mert ha megtenné, akkor valószínűleg könnyűszerrel leigázhatná az egész világot.
Ugyanakkor teljesen mindegy, hogy milyen jutalmat kapsz a legyőzéséért, ugyanis ha egyszer végeztél vele, akkor onnan fogva már semmi sem veheti fel veled a küzdelmet.

191. A Legvégső szabály:
Bármi, ami az Ultima vagy Ultimate (Legvégső v. Leghatalmasabb) nevet viseli, nem az. Mindig akad valami a világon, ami még annál is hatalmasabb.

192. Ismerd a közönséged (Vyse-szabály):
A játék összes női karaktere ellenállhatatlanul vonzónak tartja a férfi főhőst.

A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.

Hozzászólások  

# Farek 2010-05-13 00:38
Igaz, nagyon igaz mind... :D
# petren75 2010-05-24 08:37
X-Akták 28. rész belső 1 oldalon Távirányítás 1 rész a cím , amúgy pedig ez a második rész.
# Sepi 2010-05-25 13:57
Köszi, hogy szóltál, igyekszünk javítani. ;-)
Atom feed | HálóZsák képregények | 2003 óta